Τετάρτη 20 Μαΐου 2026

Η ΚΥΡΙΑ ΠΡΟΥΣΤ ΗΡΘΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

        Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γ2 υποδέχτηκαν με χαρά στη σχολική βιβλιοθήκη τον συγγραφέα και δικηγόρο Αντώνη Ψάλτη, με αφορμή το βιβλίο του «Η χαμένη μέρα της κυρίας Προυστ» (εκδόσεις «Ο μωβ σκίουρος»). Ακολούθησε μια ζωντανή και ενδιαφέρουσα συζήτηση γύρω από τη σωστή διαχείριση του χρόνου και τη σημασία της καλής επικοινωνίας ανάμεσα σε παιδιά και ενήλικες.

Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να τον ρωτήσουν από πού αντλεί τις ιδέες του και τι τον ενέπνευσε για τη συγγραφή του συγκεκριμένου βιβλίου.

Ιδιαίτερη εντύπωση έκανε η παρουσία της μαριονέτας-«κυρίας Προυστ», την οποία ο συγγραφέας είχε μαζί του. Η μαριονέτα κάθισε στην πολυθρόνα της βιβλιοθήκης και… παρακολούθησε τη συζήτηση, κερδίζοντας το ενδιαφέρον των παιδιών.








Σάββατο 16 Μαΐου 2026

Β2 στην Πάρνηθα – Μια εμπειρία στη φύση και τη συνεργασία

 Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Β2 τμήματος είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μια μοναδική εκπαιδευτική εκδρομή στην Πάρνηθα, γνωρίζοντας από κοντά τον πλούτο και την ομορφιά του φυσικού περιβάλλοντος.

Με τη στήριξη και την καθοδήγηση της ομάδας της Trekking Hellas, τα παιδιά συμμετείχαν σε πεζοπορία μέσα στο βουνό, παρατήρησαν το φυσικό τοπίο και έμαθαν σημαντικές πληροφορίες για τον εθνικό δρυμό, τη βιοποικιλότητα και την ανάγκη προστασίας του.

Κατά τη διάρκεια της εκδρομής, οι μαθητές συνεργάστηκαν, έπαιξαν και έζησαν την εμπειρία της ομαδικότητας μέσα στη φύση, ανακαλύπτοντας νέους τρόπους μάθησης έξω από τη σχολική τάξη.

Ιδιαίτερη στιγμή αποτέλεσε η διαμονή στο καταφύγιο Καταφύγιο Μπάφι, όπου μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς μοιράστηκαν όμορφες στιγμές, απολαμβάνοντας τη ζεστασιά της παρέας μέσα στο βουνό και τη μαγεία της φύσης.

Ήταν μια εμπειρία που συνδύασε τη γνώση με την περιπέτεια και άφησε στα παιδιά όμορφες αναμνήσεις και βαθύτερη αγάπη για το περιβάλλον.











Παρασκευή 15 Μαΐου 2026

ΑΦΙΣΑ ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΠΑΠΑΓΟΥ - ΧΟΛΑΡΓΟΥ ( 19 ΜΑΙΟΥ 2026)

 Στο πλαίσιο των επιμορφωτικών δράσεων της Συμβούλου Εκπαίδευσης κας Αγγελικής Μπαστέα, οι μαθητές/μαθήτριες του Δ 2  και Δ 3 θα συμμετάσχουν στη δράση με τίτλο: “ Μαθητική Ημερίδα: Πολίτες του αύριο: Χτίζουμε σχολεία σεβασμού”. Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στο Δημαρχείο Παπάγου-Χολαργού την Τρίτη 19 Μαΐου 2026 και ώρα 08:30 – 13:00, όπου  οι μαθητές/μαθήτριες θα παρουσιάσουν σύντομο δρώμενο και θα τραγουδήσουν.

Επιμέλεια δράσεων: Τετραδάκου Μαρία, Τσακίρη Αγγελική, Χούπη Θεοδώρα, Ανδριανή Ντινέρη, Κατερίνα Σφοντούρη, 




Σάββατο 9 Μαΐου 2026

Εκδρομή του Β1 στην Πάρνηθα – Επαφή με τη φύση και εμπειρία στο βουνό

 Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Β1 τμήματος  συμμετείχαν σε μια αξέχαστη εκπαιδευτική εκδρομή στην Πάρνηθα, όπου είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά το φυσικό περιβάλλον του εθνικού δρυμού μέσα από βιωματικές δραστηριότητες.

Με τη βοήθεια της ομάδας της Trekking Hellas, τα παιδιά έκαναν πεζοπορία σε μονοπάτια του βουνού, συμμετείχαν σε οργανωμένες δραστηριότητες στη φύση και έμαθαν σημαντικές πληροφορίες για τη χλωρίδα, την πανίδα και την προστασία του εθνικού δρυμού.

Η εμπειρία ολοκληρώθηκε με διανυκτέρευση μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων στο Καταφύγιο Μπάφι, όπου όλοι είχαν την ευκαιρία να ζήσουν από κοντά τη ζωή στο βουνό, να συνεργαστούν και να απολαύσουν τη μοναδική ατμόσφαιρα της φύσης.

Ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία που συνδύασε τη μάθηση με την περιπέτεια, ενίσχυσε τους δεσμούς της σχολικής κοινότητας και καλλιέργησε την αγάπη για το φυσικό περιβάλλον.